Vijfde week stage bij Dona Rosa - Reisverslag uit Alicante, Spanje van EsmeevdW - WaarBenJij.nu Vijfde week stage bij Dona Rosa - Reisverslag uit Alicante, Spanje van EsmeevdW - WaarBenJij.nu

Vijfde week stage bij Dona Rosa

Door: Esmee van de Water

Blijf op de hoogte en volg

19 Maart 2018 | Spanje, Alicante

Hola!

De afgelopen week heb ik 5 dagdiensten gehad. Deze gingen erg goed en de dagen gingen lekker snel voorbij. De zorgvragers ken ik nu stukken beter! Dit maakt stage ook stukken leuker en ik kan nu echt zelf aan de slag, omdat ik weet wat er op een dag moet gebeuren, welke zorgvragers ik zelfstandig kan helpen en welke niet. Ik heb nu nog maar 4 stage weken te gaan! nu begint het ook echt op te schieten. Ook heb ik hier nog lekker 2 keer een week vakantie om nog veel van de omgeving te kunnen zien en andere plaatsen te bezoeken.

Vrijdagavond 16 maart om 20:30 uur landden mijn ouders, zus en broertjes dan eindelijk op Alicante! Al die weken dat ik hier was, heb ik naar dat moment toe geleefd. Als verrassing stond ik ze op te wachten bij de uitgang van het vliegveld, dat vonden ze heel erg leuk. Het was een geweldig weekend!! We hebben van alles gedaan in Alicante en zijn ook een middagje naar Benidorm geweest.
Zondag 18 maart hebben we mijn 20ste verjaardag hier gevierd. Het weekend is onwijs snel gegaan. Maandag ochtend 19 maart om 6:15 uur moesten ze alweer richting het vliegveld.

Aankomende week heb ik maar 4 avonddiensten! omdat er hier in Spanje op maandag 19 maart een nationale feestdag is en dan hoeven we niet naar stage toe. Dus dat is ook wel lekker een dagje minder stage en even langer weekend.

Adios!

Esmée

  • 19 Maart 2018 - 16:40

    Gerla :

    En nog heel erg gefeliciteerd!!!!
    Gezellig

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Actief sinds 01 Feb. 2018
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 6836

Voorgaande reizen:

01 Februari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: