Stage week 8 en 9 - Reisverslag uit Alicante, Spanje van EsmeevdW - WaarBenJij.nu Stage week 8 en 9 - Reisverslag uit Alicante, Spanje van EsmeevdW - WaarBenJij.nu

Stage week 8 en 9

Door: Esmee van de Water

Blijf op de hoogte en volg

25 April 2018 | Spanje, Alicante

Hola!

De laatste weken van stage zijn omgevlogen!
In week 8 heb ik 4 avonddiensten gehad. Op woensdag 11 april kwam mijn Nederlandse stagebegeleider voor de laatste keer langs om alles af te tekenen.

Op maandag 16 april zijn er in ons appartement 3 nieuwe verzorgende studenten gekomen. Die een huisgenoot en mij gaan vervangen op stage. Deze nieuwe huisgenoten mochten wij afgelopen week op stage in werken.
Dit was erg leuk om te doen, want zo heb je ook een keer Nederlandse aanspraak op stage. Het is ook heel erg fijn voor hun dat ze door ons ingewerkt hebben kunnen worden, want zo weten ze alles goed!

Afgelopen maandag 23 april was mijn officiele laatste stage dag. De tijd is hier enorm snel gegaan... ik heb echt een hele leuke en leerzame (vooral geleerd hoe het niet moet) tijd gehad op stage.

Het is altijd jammer om afscheid te nemen van je stage, maar op mijn stageplek hier in Spanje is 10 weken stage voldoende om te weten hoe het hier in zijn werk gaat in de zorg.
Ik heb een onvergetelijke tijd gehad!

Tot 30 april ga ik nog even genieten van een weekje 'vakantie'
En dan vliegen we een maandag alweer terug naar Nederland! En begint het normale leven weer.

Hasta luego!

Esmée van de Water

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Actief sinds 01 Feb. 2018
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 6845

Voorgaande reizen:

01 Februari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: