Mijn allerlaatste blog! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van EsmeevdW - WaarBenJij.nu Mijn allerlaatste blog! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van EsmeevdW - WaarBenJij.nu

Mijn allerlaatste blog!

Door: Esmee van de Water

02 Mei 2018 | Spanje, Alicante

Hola!

Hierbij mijn allerlaatste blog, want de 3 maanden buitenlandse stage zitten erop!
wat een geweldige tijd heb ik gehad in Alicante, Spanje.
Afgelopen week was ik samen met mijn huisgenoot nog een weekje vrij voor we naar huis zouden vliegen.

Afgelopen week zijn we nog wat dagjes weg geweest naar Valencia en VilaJoyosa. We hebben ook een jeepsafari gehad met alle studenten die stage lopen bij ECB. Dit was echt super gaaf! We hebben een berg beklommen van 900 meter hoog en verder hebben we gezommen bij watervallen en gepicknickt!
Dit was echt een super leuke afsluiting van deze mooie ervaring!

Maandag 30 april om 20:15 uur stegen we op in alicante en we landden om 22:50 uur op Düsseldorf Weeze.

Het is heel gek om na zo'n tijd weer thuis te zijn!
Maar het is wel weer lekker om je oude leventje en dorpje weer terug te hebben.

Ervaring om nooit te vergeten!