Weekendje met vriendinnen en vakantie! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van EsmeevdW - WaarBenJij.nu Weekendje met vriendinnen en vakantie! - Reisverslag uit Alicante, Spanje van EsmeevdW - WaarBenJij.nu

Weekendje met vriendinnen en vakantie!

Door: Esmee van de Water

Blijf op de hoogte en volg

08 April 2018 | Spanje, Alicante

Buenas tardes!

Donderdag 29 maart kwamen dan eindelijk onze vriendinnen op bezoek, na 8 weken niet gezien te hebben! Het begon niet echt goed voor ze, want ze hadden al een vertraging van 6 uur! Dus uiteindelijk pas om 18:00 uur geland i.p.v. 12:20 uur.
Eenmaal aangekomen bij ons appartement, zijn we eerst wat boodschapjes gaan doen en daarna zijn we wat gaan eten.
De rest van het weekend hebben we leuke dingen gedaan zoals: santa barbara bezocht, naar het eiland tabarca gevaren, uiteten geweest en een lekker dagje strand gehad! Het was een super leuk en relaxed weekendje!

Na dit weekend had ik samen met mijn huisgenoot nog een weekje vakantie.
Maandag ben ik een dagje naar Benidorm geweest. Een dinsdag zijn we een middagje naar het strand geweest en verder thuis rustig aan gedaan. Een woensdag zijn we naar Altea geweest, een heel mooi dorpje! Een donderdag zijn we met nog andere studenten naar Torrevieja geweest, dit is niet echt echt een touristisch dorpje, maar je hebt er wel een roze meer! Jammer genoeg was het niet echt heel roze, maar wel de moeite waard om er geweest te zijn.

De rest van het weekend heb ik lekker rustig aan gedaan en aan mijn stage opdrachten gewerkt, want die moesten deze week allemaal af zijn!
Een woensdag komt mijn Nederlandse begeleider voor het laatst op stage gesprek. Dus nu werk ik echt naar het einde toe!

Aan komende week heb ik 5 avonddiensten. Dus ik kan de hele week nog een beetje uitslapen!
Ik heb nieuw foto's toegevoegd van Torrevieja het roze meer, Benidorm en Altea!

Adiòs!

Esmée

  • 09 April 2018 - 12:12

    Gerla Van Vugt:

    Esmee, het klinkt leuk en relaxed, fijn dat je het zo goed maakt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Actief sinds 01 Feb. 2018
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 6850

Voorgaande reizen:

01 Februari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: