Mijn blogs over de buitenlandse stage in Alicante - Reisverslag uit Alicante, Spanje van EsmeevdW - WaarBenJij.nu Mijn blogs over de buitenlandse stage in Alicante - Reisverslag uit Alicante, Spanje van EsmeevdW - WaarBenJij.nu

Mijn blogs over de buitenlandse stage in Alicante

Blijf op de hoogte en volg

31 Januari 2018 | Spanje, Alicante

Beste Lezers/ lezeressen,

Op woensdag 31 januari 2018, ben ik het avontuur aangegaan. Ik ga stage lopen in Alicante!
Die dag om precies 7:20 uur vertrok het vliegtuig vanaf vluchthaven Weeze naar Alicante, Spanje. Ik landde daar om 9:40 uur samen met 3 anderen, die ook stage gaan lopen aan de Costa Blanca.

Voorbij de douane, op de luchthaven in Alicante, stond onze stagebegeleider ons op te wachten. Zij bracht ons naar onze appartementen. Ik zit samen met een klasgenoot in een appartement en 3 anderen, die ook stage gaan lopen in Alicante.

Eenmaal aangekomen in ons appartement. Mijn klasgenoot en ik waren de eerste die in ons appartement zijn aangekomen. We hadden de slaapkamers dus nog voor het kiezen! haha
Nadat we een slaapkamer gekozen hadden, gingen we de koffers maar is uitpakken, wat een werk...
Nadat we het appartement naar onze zin hebben gemaakt, zijn we wat boodschapjes gaan doen.

Aan het eind van de middag zijn mijn klasgenootje en ik Alicante ingegaan om de buurt is te verkennen.
's avonds heb ik een heerlijke pasta klaargemaakt voor ons tweeën.
Na het avondeten hebben we nog even op de bank gelegen.
Rond 20:00 uur zijn we een terrasje op gaan zoeken om onze eerste avond maar eens te vieren met een heerlijk wijntje.

Toen was het bedtijd, na zo'n ontzettend lange maar ook een indrukwekkende dag.

Adios!

Liefs,
Esmée





  • 01 Februari 2018 - 18:40

    Mirelle:

    Leuk om dat te lezen. Zo weet ik wat mijn lieve nigie allemaal uitgespookt daar.

  • 01 Februari 2018 - 22:48

    Ira Van De Water :

    Mooi verslag Esmee! Leuk dat we hier jouw belevenissen mogen mee beleven. Een goede tijd toegewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Actief sinds 01 Feb. 2018
Verslag gelezen: 459
Totaal aantal bezoekers 6861

Voorgaande reizen:

01 Februari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: