Blog 3 over mijn buitenlandse stage - Reisverslag uit Alicante, Spanje van EsmeevdW - WaarBenJij.nu Blog 3 over mijn buitenlandse stage - Reisverslag uit Alicante, Spanje van EsmeevdW - WaarBenJij.nu

Blog 3 over mijn buitenlandse stage

Door: Esmee van de Water

Blijf op de hoogte en volg

09 Februari 2018 | Spanje, Alicante

Hòla!

Einde van de campusweek. Wat een leuke maar ook intensieve week was dit! Veel nieuwe mensen leren kennen. De afgelopen week hebben we 9 uur Spaans gehad en 12 uur verpleegtechnische handelingen

Met de verpleegtechnische handelingen gingen we op elkaar oefenen... we hebben bij elkaar bloed afgenomen, neus- maag sonde ingebracht, geïnjecteerd, gekatheteriseerd (op een pop) en infuus geprikt. Dit was echt Spannend om te ervaren, alhoewel ik liever geen neus- maag sonde in me had en geen infuus.

Om de Spaanse taal goed te begrijpen en te spreken moet er nog hard geleerd worden. Maar de basis is er al!

De campusweek hebben we goed afgesloten, we zijn met een groot deel van de groep gaan stappen in Alicante.
Nu nog even een weekendje genieten en maandag gaat de stage beginnen!

Adiòs!

Esmée

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Actief sinds 01 Feb. 2018
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 6857

Voorgaande reizen:

01 Februari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: