tweede week stage - Reisverslag uit Alicante, Spanje van EsmeevdW - WaarBenJij.nu tweede week stage - Reisverslag uit Alicante, Spanje van EsmeevdW - WaarBenJij.nu

tweede week stage

Door: Esmee van de Water

Blijf op de hoogte en volg

25 Februari 2018 | Spanje, Alicante

Hola!

De tweede week stage zit er weer op! afgelopen week had ik vijf avonddiensten. Ik werd gelukkig goed begeleid door een collega die Engels kon spreken, dus dat was erg fijn , omdat ik dan van alles kon vragen en zij mij veel kon vertellen over de cliënten.

De stage begint nu gelukkig te wennen. Ik leer de cliënten steeds beter kennen en de collega's ook. Ik kan het ook erg goed vinden met de collega's dus dat werkt ook al een stuk leuker.

Afgelopen dinsdag mocht ik zelfs al iemand katheteriseren! Dit ging erg goed, maar hier in Spanje kijken ze echt nergens naar, want er hoefde niet eens steriel gewerkt te worden... een lichaam kan wel wat hebben zeggen de Spanjaarden.

Samen met een huisgenootje, die ook bij hetzelfde verpleeghuis stage loopt als ik, hebben een gesprek gehad met onze Nederlandse begeleider. Ze vroeg hoe het tot nu toe gaat op de stage en of er nog dingen zijn die wij anders zouden willen hebben. Het was erg fijn, dat je dan dingen aan kunt geven die je anders zou willen of iets, omdat wij zelf nog niet goed Spaans kunnen spreken en verstaan, daardoor kunnen wij dat zelf moeilijk aangeven aan onze collega's.

Adios uit het zonnige en warme Spanje!

Esmée





  • 02 Maart 2018 - 16:43

    Gerla Van Vugt:

    Nou goed om te lezen hoe het met je gaat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Actief sinds 01 Feb. 2018
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 6857

Voorgaande reizen:

01 Februari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: