Derde stageweek - Reisverslag uit Alicante, Spanje van EsmeevdW - WaarBenJij.nu Derde stageweek - Reisverslag uit Alicante, Spanje van EsmeevdW - WaarBenJij.nu

Derde stageweek

Door: Esmee van de Water

Blijf op de hoogte en volg

04 Maart 2018 | Spanje, Alicante

Hóla!

De derde stage week zit er alweer op! Ik zit al op 1/3 van de gehele buitenlandse stage... Nu gaat de tijd echt snel! De afgelopen week had ik 5 dagdiensten. Deze week ging echt goed op stage! Ik weet nu goed hoe een dag eruit ziet en welke taken er gedaan moeten worden, dus ik kan al meer dingen zelfstandig uitvoeren. Met de collega's kan ik het ook heel goed vinden, we communiceren het meest via Google translate, omdat ik de taal nog niet goed versta en ook nog niet spreek.

Over 2 weken komen eindelijk mijn ouders, zus en broertjes een weekendje naar Alicante! ik kijk er enorm naar uit om ze te zien, want ik mis ze toch best wel!
Gelukkig heb ik hele leuke huisgenoten, waar ik het goed mee kan vinden, waardoor ik me eigen hier in Alicante ook echt wel thuis voel.
Ook na een stage dag is het echt thuis komen in het appartement!

Aankomende week heb ik weer 5 avonddiensten, dus ik kan weer lekker een beetje uitslapen i.p.v. de wekker die om 5:20 uur afgaat...

Adiós!

Esmée

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Actief sinds 01 Feb. 2018
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 6863

Voorgaande reizen:

01 Februari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: