week 4 stage in Spanje - Reisverslag uit Alicante, Spanje van EsmeevdW - WaarBenJij.nu week 4 stage in Spanje - Reisverslag uit Alicante, Spanje van EsmeevdW - WaarBenJij.nu

week 4 stage in Spanje

Door: Esmee van de Water

Blijf op de hoogte en volg

11 Maart 2018 | Spanje, Alicante

Hola!

Week 4 van stage zit er alweer op! Jeetje het gaat nu echt snel, al bijna op de helft met stage!
De afgelopen week had ik avonddiensten. Deze gingen gelukkig erg goed. Elke dag leer ik weer nieuwe Spaanse woorden, dus dat gaat de goede kant op! Soms versta ik de cliënten en collega's als ze iets aan mij willen vragen of iets tegen me willen zeggen.

Afgelopen woensdag kwam mijn Nederlandse begeleider op tussen evaluatie. Om opdrachten af te tekenen, evaluatieformulier in te vullen en om verder te bespreken hoe de stage verloopt en of we iets anders zouden willen.

Mijn huisgenootje en ik hebben gevraagd om vanaf volgende week diensten mee te draaien met de verpleegkundige, want hier doe je als verzorgende alleen maar de basiszorg. Dus mensen verzorgen, eten geven, activiteiten doen etc. En de verpleegkundige is hier alleen maar voor de verpleegtechnische handelingen.

Mijn begeleider heeft het aangevraagd op stage of wij mee zouden kunnen gaan lopen met de verpleegkundige, en aankomende week hoor ik of dat dat door gaat en op welke dagen! dus ik ben erg benieuwd, want dan komt er een beetje afwisseling, in plaats van 5 dagen lang hetzelfde te doen.

Adios!

Esmée



  • 12 Maart 2018 - 10:20

    Berry TK:

    Esmée.. leuke vorm van ervaringen-delen, zoals je nu doet!
    Je leert veel, dat is duidelijk. Fijn zo, dan wordt de stage 'alleen' maar nuttiger. Denk aan de taken die je - hier - als verzorgende hebt als je meeloopt met de verpleegkundige: nooit iets doen wat je (hier) ook niet zou mogen doen! Nog veel plezier en leer-genoegen
    gr
    Berry TK

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Alicante

Actief sinds 01 Feb. 2018
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 6854

Voorgaande reizen:

01 Februari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: